VISSTE NI ATT...

att jag vill - tattuera hela armarna 
att jag har - massa fobier 
att min senaste kyss - var så klart lee.
att jag lyssnar mycket på - musik
att jag funderar på - alla prov och inlämmingar
att jag pratar – fort och otydligt
att jag inte gillar – speicellt mycket

att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen
att kärlek är – mer värt än någonting annat 
att jag gillar – film
att jag alltid kommer att – älska mina nära och kära.
att jag är förälskad i – Lee
att sist jag grät var – i fredags
att min mobiltelefon är – min andra hälft
att när jag vaknar på morgonen – intar jag dagen med storm typ. eller somnar om.
att innan jag går och lägger mig – säger jag godnatt till mamma och Lee.

att idag har jag – sovit, och bott på toan.. 
att jag just nu tänker på - hur tacksam jag är över att ha fina vänner,familj och pojkvän. 
att i kväll ska jag – försöka plugga om jag mår bättre.
att i morgon kommer jag – antingen vila eller vara frisk nog att gå till skolan. 
att jag hoppas – på ett mirakel. 
att jag verkligen vill - ha ett sommarjobb, då jag inte fåt något av dem jag sökte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0