Saker ni kanske inte visste om mig.

1. Jag får ångest och dåligt samvete om jag inte borsta tänderna,
så då vaknar jag mitt i natten och går och borsta dom.

2. Många som bara sett mig på bild, tror att jag är längre än vad jag är,
dock är jag bara 163cm.

3. Jag avskyr när folk säger kanske, eller jag vet inte, hela tiden.

4. Jag gick lekis i två år, för jag inte var redo för skolan.

5. Jag bytte namn från Rebecca till Carley för rätt sålänge sedan,
men folk tror inte jag bytt på redigt, men JO det har jag!

6. Jag avskyr att gå barfota, har nästan alltid strumpor på mig.

7. Jag kan inte köpa en sak som står längst fram eller ligger överst, utan tar alltid från botten/mitten, så skulle aldrig kunna köpa en vara om det bara fanns en kvar, sjuka fobier och idéer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0